دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد/ وقوع بارش‌های پراکنده

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد/ وقوع بارش‌های پراکنده

کد خبر: 5732

بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان خبر داد و گفت: بارش‌های پراکنده باران دور از انتظار نیست.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق در سطح استان و روی دریا دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از امروز به تدریج سرعت وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس افزایش یابد و با تداوم وزش آن تا روز دوشنبه، سواحل استان غالباً در نواحی مرکزی و جنوبی متلاطم است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، امروز گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل مرکزی و جنوبی به تدریج ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5670269

منبع: mehrnews-5670269

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید