سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سواحل استان بوشهر آرام پیش‌بینی می‌شود/ احتمال وقوع بارش پراکنده

سواحل استان بوشهر آرام پیش‌بینی می‌شود/ احتمال وقوع بارش پراکنده

کد خبر: 2539

بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به احتمال بارش پراکنده باران در ساعاتی از امروز و فردا گفت: سواحل استان در نواحی شمالی و مرکزی در اغلب ساعات آرام است.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا، با افزایش پوشش ابر در نواحی جنوبی استان و همچنین روی دریا در سواحل جنوبی و مرکزی، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق، دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین تا روز پنجشنبه سواحل استان در نواحی شمالی و مرکزی در اغلب ساعات آرام است.

وی گفت: بر این اساس طی ساعات آینده آسمان منطقه صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در نواحی جنوبی استان و روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و به‌صورت لحظه‌ای در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ و در سواحل جنوبی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5637811

منبع: mehrnews-5637811

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید