چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » وداع باشکوه مردم ارومیه با پیکر پاک ۶ شهید گمنام

وداع باشکوه مردم ارومیه با پیکر پاک ۶ شهید گمنام

کد خبر: 5389

ارومیه - همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم شهیدپرور ارومیه با پیکر پاک شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس طی مراسمی باشکوه وداع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با وجود سرمای هوا مردم شهیدپرور ارومیه پیر و جوان، زن و مردم آمده بودند با شهدا نجوا و درد دل کنند و لحظاتی فارغ از قید و بندهای دنیوی با مقربان درگاه الهی نجوا داشته باشند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور ارومیه همچون گذشته ارادت و دلبستگی خود به شهدا را با حضور پرشور در مراسم تشییع شهدا نشان دادند تا بار دیگر به دشمنان بگویند در صیانت از ارزش‌ها و تداوم راه شهدا هرگز خسته نشده و با صلابت ایستاده‌اند و تداوم انقلاب و نظام را در گرو پایبندی به مسیر شهدا می‌دانند.

وداع باشکوه مردم ارومیه با پیکر پاک ۶ شهید گمنام

اینجا شهر ارومیه دیار شهیدان باکری‌ها و امینی و هزاران شهیدی است که نه تنها در انقلاب اسلامی بلکه در دوران هشت سال دفاع مقدس برای صیانت از کشور و آرمان‌های والای نظام ۱۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همچنان در دفاع از کشور شهدای زیادی تقدیم می‌کند.

امروز شهر ارومیه که به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از روزهای گذشته سیاه پوش شده هر گوشه از شهر با نصب کتیبه و پرچم‌های سیاه رخ دیگری از خود نشان می‌دهد، میزبان پیکر پاک ۶ شهید گمنام نیز است.

وداع باشکوه مردم ارومیه با پیکر پاک ۶ شهید گمنام

سوگواران بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) در حالی پیکر شهدا را حمل می‌کنند که اقشار مختلف مردم ارومیه با چشم‌های گریان، ضمن زمزمه نواها و روضه‌های فاطمی، به نیت تبرک بر تابوت شهدا دست می‌کشند… اما بازهم این لحظات را نمی‌توان با هیچ کلمه‌ای که زیبایی و سوگ عزاداران را بهتر بیان کند، توصیف کرد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در ارومیه صبح امروز سه شنبه از ابتدای خیابان امام (ره) ارومیه تا ابتدای خیابان سرداران این شهر برگزار شد و قرار است، پیکر پاک و مطهر ۳ شهید گمنام پس از نماز ظهر و عصر در ارومیه برای تشییع و به خاکسپاری به سه شهرستان سلماس، چایپاره و بازرگان اعزام می‌شود.

وداع باشکوه مردم ارومیه با پیکر پاک ۶ شهید گمنام

دو پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس پس از نماز ظهر و عصر در مسیر نوشین شهر و شهر قوشچی برای تشییع و به خاک سپاری در پادگان تیپ ۴۱ هجومی شهید آبشناسان ارتش و آموزشگاه امام سجاد (ع) انتظامی (کهریز) اعزام خواهند شد.

یکی از شش پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس برای تشییع و به خاک سپاری در ستاد مرزبانی آذربایجان غربی در مسیر جاده سرو تشییع می‌شود.

کد خبر 5666401

منبع: mehrnews-5666401

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید