دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » مقصران حادثه آتش سوزی مینی بوس نقنه بازداشت می‌شوند

مقصران حادثه آتش سوزی مینی بوس نقنه بازداشت می‌شوند

کد خبر: 4945

شهرکرد_دادستان بروجن گفت: راننده مینی‌بوس نقنه بازداشت شده و در ادامه بررسی‌ها ممکن است اشخاص دیگر نیز بازداشت شوند.

مهدی معمار، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در ۲۱ آذرماه در نقنه اظهار کرد: در این حادثه هشت زن و یک مرد در خودرو بودند که به دلیل عدم استفاده از سیستم گرمایشی مناسب توسط راننده دچار حریق شده و تعدادی از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن تصریح کرد: در این واقعه ناگوار خانم‌ها دچار سوختگی با درصد بالا شدند و درحال حاضر در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان که یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور است، بستری شدند.

معمار آتش‌سوزی مینی‌بوس نقنه را حادثه ناشی از کار عنوان و بیان داشت: با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تأمین اجتماعی کلیه خدمات درمانی و هزینه‌های جراحی تا سلامت کامل برای این افراد رایگان است.

وی با اشاره به اینکه ادله مربوط به این حادثه از ساعات ابتدایی جمع‌آوری شده‌اند افزود: بر همین اساس کارشناسان آتش‌نشانی نظر خود درخصوص علت آتش‌سوزی را بیان داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن یادآور شد: برای بررسی احتمال وقوع قصورهای دیگر در این زمینه ساعت تماس با مخابرات و فیلم محل آتش‌سوزی و اعزام آتش‌نشانان به محل مورد بررسی قرار گرفته است و در نهایت پرونده به هیئت کارشناسی ارجاع داده شد.

معمار یادآور شد: بر اساس بررسی و اعلام سه کارشناس و در تشخیص اولیه حادثه ناشی از کار تلقی شده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه راننده مینی‌بوس بازداشت شده است چراکه بر اساس نظریه کارشناسی جرم وی محرز است و در ادامه بررسی‌ها ممکن است اشخاص دیگر نیز بازداشت شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجن گفت: ادعاهایی نیز مبنی‌بر اعزام دیرهنگام آتش‌نشانان به محل حادثه مطرح شده است و این موضوع درحال بررسی است و قطعاً با مقصران حادثه برخورد خواهد شد.

کد خبر 5661903

منبع: mehrnews-5661903

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید