دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » فوت یکی از مصدومان تصادف محور نقنه / حال ۲ نفر دیگر وخیم است

فوت یکی از مصدومان تصادف محور نقنه / حال ۲ نفر دیگر وخیم است

کد خبر: 4322

اصفهان - معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان از فوت یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

دکتر حسین بدیعی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ۹ بیمار دچار سوختگی اعزام شده از چهار محال و بختیاری به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان اظهار داشت: درحادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه ۹ نفر دچار سوختگی شده که یک نفر مرد راننده مینی بوس و هشت نفر خانم بودند.

وی افزود: این مصدومان روز دوشنبه به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند که راننده خودرو صبح روز گذشته از بیمارستان ترخیص شد.

معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان با بیان اینکه متأسفانه یکی از خانم‌ها نیز روز گذشته به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داده است، ادامه داد: از ۷ نفر بستری نیز حال ۲ نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر دیگر نیز شرایط ۵۰ – ۵۰ دارند، افزود: باید توجه داشت که همه این خانم‌ها از ناحیه صورت و دست‌ها به علت حبس شدن در مینی بوس به شدت آسیب دیده‌اند و در صورت بهبودی نیز تا پایان عمر درگیر زخم‌های ناشی از این سوختگی خواهند بود.

گفتنی است حادثه آتش سوزی مینی بوس در محور نقنه استان چهارمحال و بختیاری ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه به علت استفاده از پیک نیک برای گرمایش داخل مینی بوس رخ داده است.

این مینی بوس حامل کارگران یک سردخانه در بروجن بوده است.

کد خبر 5655121

منبع: mehrnews-5655121

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید