شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » جولان آلاینده‌ها در آسمان اصفهان/ موج بارشی در راه است

جولان آلاینده‌ها در آسمان اصفهان/ موج بارشی در راه است

کد خبر: 2492

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و انباشت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان تا روز جمعه چهارم آذر خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موج بارشی روز شنبه پنجم آذر ماه نواحی غرب اصفهان، شهرستان‌هایی چون داران، چادگان، خوانسار، فریدونشهر را فرامی گیرد و وزش باد و بارش برف و باران را در این منطقه از استان انتظار داریم.

وی خاطرنشان کرد: اوایل هفته آینده پایداری و سکون هوا در کلانشهر اصفهان تداوم نخواهد داشت و با گذر موج بارشی از روی استان در مناطق مرکزی و صنعتی، بهبود کیفیت هوا و کاهش غبارآلودی پیش‌بینی می‌شود.‌

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: فردا چهارشنبه تشدید غبارآلودی هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی به کاهش شعاع دید و کیفیت هوا منجر می‌شود.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: mehrnews-5637765

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید