یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » فعالیت سامانه بارشی در اصفهان ادامه دارد

فعالیت سامانه بارشی در اصفهان ادامه دارد

کد خبر: 2035

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم فعالیت سامانه بارشی به ویژه در نواحی غرب و جنوب استان خبر داد.‌

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم سامانه ناپایدار بارشی در استان، اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی شبانه روز گذشته از خوانسار و فریدونشهر با ۱۷ میلیمتر، گلپایگان ۱۰ میلیمتر، نطنز ۹.۵ میلیمتر، داران هشت میلیمتر، بوئین میاندشت با ۶ میلیمتر، مهاباد ۵.۳ میلیمتر و چادگان چهار میلیمتر بوده ضمن اینکه در سایر مناطق نیز کمتر از سه میلیمتر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه میانگین بارشی شهر اصفهان صبح امروز سه دهم میلیمتر و فرودگاه شهید بهشتی ۲ میلیمتر بوده، افزود: امروز نیز بارش‌ها به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان ادامه می‌یابد و در بیشتر مناطق استان آسمان نیمه ابری و کاهشی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مه‌آلودگی و کاهش دید و بارش برف به ویژه در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان دور از انتظار نیست.

علی عسگریان با بیان اینکه کمینه دمای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد و بیشینه دما به ویژه در نیمه شرق اصفهان بین ۲ تا پنج درجه سانتیگراد کاهش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر است.

وی اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر و ورزنه با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان طی ساعات آینده پیش بینی می‌شود.

منبع: mehrnews-5630395

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید