دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » مناسب‌سازی ۷ هزار متر مربع از معابر برای معلولان تا پایان امسال

مناسب‌سازی ۷ هزار متر مربع از معابر برای معلولان تا پایان امسال

کد خبر: 2214

شهردار منطقه ۱۳ تهران از مناسب‌سازی ۷ هزار متر مربع از معابر شرق پایتخت برای معلولان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی از مناسب‌سازی بیش از پنج هزار متر مربع از معابر منطقه برای معلولان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: تردد متراکم و پرشمار روزانه منطقه ۱۳ تهران، اهمیت فعالیت‌های عمرانی در حوزه مناسب‌سازی معابر را برای همه به‌ویژه معلولان دوچندان کرده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران در خصوص اقدامات معاونت فنی و عمرانی این منطقه برای دسترس‌پذیرکردن معابر محدوده افزود: از ابتدای امسال تاکنون، پنج هزار و ۶۴۵ مترمربع از معابر اصلی از جمله خیابان‌های محصل، تیموری، تیموری فر، جباری، مرتجایی، کوثر و جدیدی مناسب‌سازی شده و طبق برنامه پیش‌بینی‌شده تا پایان سال، حدود هفت هزار متر مربع از دیگر معابر اصلی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به مناسب‌سازی دو سرای محله اشراقی و زاهد گیلانی افزود: بازسازی پیاده‌روی قدیمی خیابان حافظ و خیابان چهارم نیروی هوایی انجام شده و ادامه خیابان محصل با هدف مناسب‌سازی با سرعت خوبی در حال پیشرفت می‌باشد که این امر موجب رضایت ساکنان محله و مراجعان روزانه به این خیابان شده است.

علی احمدی گفت: مناسب سازی خیابان چهارم نیروی هوایی، اتصال سرای محله پیروزی را به خیابان پیروزی که از شریان‌های اصلی منطقه ۱۳ است را میسر می‌سازد.

شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه، مناسب‌سازی پیاده‌روی ضلع شمال خیابان مرتجایی نیز هم اکنون در حال انجام است، عنوان کرد: به منظور رفاه شهروندان توان‌یاب، پیاده روسازی ضلع شمال خیابان مرتجایی با رویکرد مناسب سازی به زودی به مرحله اجرا در می‌آید و انتظار می‌رود که با مناسب‌سازی این معبر، مسیر تردد بیشتر معلولان هموارتر شده و رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

به گفته علی احمدی، مناسب‌سازی فلکه دوم نیروی هوایی و خیابان متصل به آن تکمیل شده که دارای سرویس‌های بهداشتی و وسایل بدنسازی مختص معلولین است و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

منبع: mehrnews-5633393

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید