سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » توسعه حمل و نقل عمومی اولویت شهرداری/کم کاری در شهرداری قابل پذیرش نیست

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان

توسعه حمل و نقل عمومی اولویت شهرداری/کم کاری در شهرداری قابل پذیرش نیست

کد خبر: 9554

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در بازدید از پروژه های منطقه 6 شهرداری گفت: شاید در نگاه بسیاری از شهروندان تعداد کارگاه های  پروژه های عمرانی شهرداری در سطح شهر نسبت به دوره قبل کاهش چشمگیری پیدا کرده باشد، اما در واقعیت چنین نیست و شهرداری در جهت توسعه زیر ساخت های شهری از جمله حمل و نقل عمومی فعالیت های خوبی داشته و یکی از اولویت های شهرداری است.

رخدادشهر: رسول میرباقری با تاکید بر لزوم توسعه حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان اظهار داشت: فعالیت شهرداری اصفهان به منظور راه اندازی خط دو مترو در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا اقدامی مهم و خداپسندانه است.

میرباقری با اشاره به تخصیص حدود 50 تا 60 درصد بودجه شهرداری برای توسعه حمل و نقل گفت: فعالیت شهرداری در اجرای رینگ چهارم و  خط دو مترو چندان در دید شهروندان نیست، اما فراموش نکنیم این اقدامات در جهت کاهش ترافیک شهر اصفهان و افزایش سطح رضایت مندی شهروندان بسیار مهم و تاثیر گذار است.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری باید در جهت توسعه زیر ساخت های شهری اقدام کند، گفت: انجام هزاران کار خوب سبب نمی شود تا شهرداری از وظیفه ذاتی خودکه توسعه زیرساخت های شهری است غافل شود.

میرباقری با اشاره به اجرای پروژه های محله محور به منظور افزایش کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این محلات گفت: شورای شهر به صورت ماهانه روند اجرای پروژه های محله محور را رصد کرده و در جهت تلاش برای رفع موانع در اجرا هستیم.

به گزارش رخدادشهر، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امسال بهار خدمت به شهر است، گفت: کم کاری در درون سازمان های شهرداری قابل پذیرش نیست و باید در فرصت اندک باقی مانده برای خدمت هرچه بیشتر به شهر و شهروندان تلاش کنیم.

 انتهای پیام/

 


 

 

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید