پنج شنبه، 9 فروردین 1403
رخدادشهر » جامعه » دستگیری سارقان زورگیر مسلح در خانی آباد

دستگیری سارقان زورگیر مسلح در خانی آباد

کد خبر: 8618

مهر نوشت: فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت، از دستگیری دو سارق زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کردند.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند از دستگیری دو سارق زورگیر مسلح خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد (قمه و چاقو) در محله خانی آباد تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار واحدهای گشت انتظامی یگان امداد قرار گرفت.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با بیان اینکه روز گذشته واحدهای گشت انتظامی با گشت زنی‌های هدفمند دو مرد را در حال دعوا و زورگیری با شخصی مشاهده کردند، اظهار کرد: متهمان به محض مشاهده مأموران به سرعت از محل متواری و بدین ترتیب طرح مهار سارقان بلافاصله آغاز شد.

وی به دستگیری و زمین‌گیر شدن متهمان در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: متهمان ۲۸ و ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت و زورگیری از شهروندان با تهدید سلاح سرد معترف شدند و در بازرسی اولیه تعداد دو قبضه سلاح سرد از آن‌ها کشف شد.

آدینه‌وند در پایان عنوان کرد: متهمان جهت تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با تنظیم صورت‌جلسه تحویل کلانتری ۱۵۲ خانی آباد شدند.

زورگیری از بانوان در پوشش مسافرکش دستگیری ۱۱۰۰ خرده‌فروش موادمخدر/ کشف بیش از ۱۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته

۲۳۳۲۳۶

منبع: khabaronline-1731077

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید