دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » مدارس این استان سه‌شنبه ۲۵ بهمن تعطیل شد

مدارس این استان سه‌شنبه ۲۵ بهمن تعطیل شد

کد خبر: 8617

ایرنا نوشت: سرپرست مدیریت بحران آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی تمام مدارس استان سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

خسرو کیانی افزود: به دلیل بارش برف سنگین و برودت هوا فعالیت آموزشی استان در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری نشده است، گفت: در تمام محورهای ارتباطی استان مشکل تردد وجود دارد و تردد به سختی و تنها با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

به گفته وی، هم‌اکنون تردد در گردنه‌های برف‌گیر استان از جمله شاه‌منصوری، چری و تاراز غیرممکن است و این گردنه‌ها به دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانونی مسدود شده است.

کیانی اظهار داشت: تردد در محورهای بین شهری نیز با مشکل و به سختی انجام می‌شود.

وی از از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت برای سفر تجهیزات ایمنی زمستانی بخصوص زنجیرچرخ، چراغ مه‌شکن، برف‌پاکن سالم به‌ همراه داشته باشند و از سلامت فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

بر اساس تحلیل آخرین برآوردهای مدلهای عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در سطح استان به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در سطح استان از شدت به نسبت زیادی برخوردار است و برای مناطقی از جمله شهرستان کوهرنگ،اردل و برخی مناطق شمالی ،غربی و جنوبی استان به نسبت شدید و نیمه سنگین است.

برای اوایل صبح پنجشنبه بارشهای پراکنده در کوهرنگ و مناطقی از جنوب پیش‌بینی می‌شود که با خروج سامانه کاهش دمای هوا انتظار می‌رود. در سال تحصیلی جاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

واکنش مردم به قفل شدن تهران در روز برفی / «مدرسه رفتن به قیمت شکستن دست و پا ؟» بارش برف و باران در غالب نقاط کشور/ احتمال وقوع توفان گردوخاک در ۴ استان

۲۳۳۲۳۶

منبع: khabaronline-1731076

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید