پنج شنبه، 9 فروردین 1403
رخدادشهر » استان‌ها » جمهوری اسلامی بازیگر اصلی شکل‌گیری نظم نوین جهانی است

جمهوری اسلامی بازیگر اصلی شکل‌گیری نظم نوین جهانی است

کد خبر: 7626

اراک- استاندار مرکزی گفت: جمهوری اسلامی در شکل‌گیری نظم نوین جهانی بازیگر اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر سه شنبه در جمع از پاسداران سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به مجاهدت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف بیان کرد: کشور ایران هم در دوره ننگین پهلوی و هم دوره خودباختگان قاجار و ادوار دیگر حدود جغرافیایی‌اش بسیار کاهش پیدا کرد و تنها مقطع مهم تاریخ معاصر که حتی یک وجب از خاک مقدس کشور از دست نرفت، دوره انقلاب اسلامی و آن هم به برکت مجاهدت‌ها و جانفشانی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جان‌فدای مردم است.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در توازن امنیت با قدرت‌های جهانی قرار گرفتیم و کشورها امنیت خود را با جمهوری اسلامی در توازن قرار می‌دهند و این به برکت وجود نعمت امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های سپاه پاسداران و در رأس آن شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس شورای تأمین استان مرکزی اضافه کرد: امروزه در جهان نظریه توازن قدرت به توازن امنیت تغییر کرده است.

وی تأکید کرد: حضور مقتدرانه سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف توانسته سرحدات سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی ما را هزاران کیلومتر جلوتر از مرزهای سیاسی قرار دهد و توازن امنیت را در همه شاخه‌ها به نفع جمهوری اسلامی تنظیم کرده است.

مخلص‌الائمه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در شکل‌گیری نظم نوین جهانی بازیگر اصلی است، گفت: قطعاً یکی از مهمترین محورهای این موضوع، نقش‌آفرینی نهاد انقلابی، ولایی، ارزشی و جهادی سپاه پاسداران است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سد مستحکم مقابل توطئه انگیزی، تروریست پروری و دولت سازی در منطقه می‌دانند و دشمنی آنها با سپاه و فرماندهان خدوم آن طبیعت خبیثانه آنها است.

کد خبر 5691458

منبع: mehrnews-5691458

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید