دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » داروخانه‌های متخلف در کرمانشاه پلمب شدند

داروخانه‌های متخلف در کرمانشاه پلمب شدند

کد خبر: 7514

کرمانشاه- دادستان کرمانشاه با اشاره به وصول برخی گزارشات مبنی بر کمبود تعدادی از اقلام دارویی در کرمانشاه و بررسی موضوع گفت: داروخانه‌های متخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی با اشاره به وصول برخی گزارشات مبنی بر کمبود تعدادی از اقلام دارویی در کرمانشاه، اظهار کرد: پس از اینکه گزارشاتی را از برخی از شهروندان در این رابطه دریافت کردیم در راستای حفظ حقوق عامه دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به این مسئله صادر شد.

وی افزود: به منظور رسیدگی به چرایی کمبود برخی اقلام دارویی به ویژه داورهای بیماران خاص در استان کرمانشاه به نهادهای امنیتی و نظارتی دستور داده شد تا موضوع را در اسرع وقت رسیدگی کنند.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی و امنیتی پس از بررسی‌ها متوجه شدند که در داروخانه‌های کرمانشاه موضوعی به نام کمبود برخی اقلام دارویی وجود ندارد بلکه به اندازه کافی دارو موجود بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه بیمارانی که به برخی از داروها نیاز داشتند وقتی به تعدادی از داروخانه‌ها مراجعه می‌کردند، متصدیان داروخانه از دادن داروی مورد نیاز بیمار استنکاف کرده و اعلام می‌کردند که موجودی ندارند.

کرمی با تاکید بر اینکه در این رابطه تعدادی از داروخانه‌های متخلف در استان کرمانشاه شناسایی و برای پلمب آنها اقدام شد، اعلام کرد: تیم‌های امنیتی و نظارتی که برای رسیدگی به این مسئله تشکیل شده‌اند، کماکان به نظارت‌های خود ادامه خواهند داد تا با شناسایی داروخانه‌های متخلف اقدام به پلمب آنها کنند.

کد خبر 5690313

منبع: mehrnews-5690313

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید