دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » خلیج‌فارس از فردا متلاطم می‌شود

خلیج‌فارس از فردا متلاطم می‌شود

کد خبر: 7461

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت سه‌شنبه تا پایان هفته، با افزایش سرعت بادهای جنوبی روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با فعالیت سامانه بارشی، با افزایش پوشش ابر، در برخی ساعات، وقوع بارش‌های پراکنده باران و گاهی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق، غالباً در مناطق جنوبی و مرکزی استان تا اواخر وقت پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه تا پایان هفته، با افزایش سرعت بادهای جنوبی روی دریا، بخش‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس طی ساعاتی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی مناطق مه صبحگاهی و طی امروز و فردا در برخی نقاط غالباً نواحی جنوبی و مرکزی، گاهی بارش پراکنده باران و رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و فراساحل مرکزی، در برخی ساعات ۱۴ تا ۳۴ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی و فراساحل مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 5689854

منبع: mehrnews-5689854

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید