سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان روانسر تا چند روز آینده

اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان روانسر تا چند روز آینده

کد خبر: 7410

کرمانشاه- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اتمام عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان اصلی روانسر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق کریمی بعد از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان روانسر که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان اصلی روانسر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تا چند روز دیگر به اتمام می‌رسد.

وی افزود: فاز دوم این پروژه نیز از سال آینده اجرایی می‌شود که برای تجهیز و بهره برداری آن اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که بخشی از آن در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان دیده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر که از مطالبات به حق مردم این شهرستان است از اولویت‌های بسیار مهم دانشگاه بوده و به همین دلیل بیشتر اعتبارات مورد نیاز فاز اول این پروژه از منابع داخلی دانشگاه تأمین شده است.

کریمی بیان کرد: با توجه به اینکه احداث و راه اندازی بیمارستان اصلی روانسر زمانبر خواهد بود پروژه بیمارستان موقت این شهرستان در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیمارستان موقت روانسر با ۲۴ تخت بستری و یک اتاق عمل تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد و در اولین فرصت نیز کار تجهیز آن آغاز و انشااله اوایل سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5689392

منبع: mehrnews-5689392

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید