پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بهره برداری از ۵۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی قم در دهه فجر

بهره برداری از ۵۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی قم در دهه فجر

کد خبر: 7373

قم- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از افتتاح و بهره برداری ۵۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم معتمدی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه در طول یک سال اخیر پی از آغاز به کار دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در استان قم صورت پذیرفته است که نیاز است این اقدامات اطلاع رسانی شود.

معاون استاندار قم ابراز داشت: در ایام دهه فجر امسال بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های مختلف عمرانی در استان قم به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز داشت: ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری و همچنین مابقی این حجم سرمایه گذاری شده، توسط استان و شهرستان‌های مختلف بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم اظهار داشت: با اجرای این پروژه‌ها و افتتاح آنان در ایام دهه فجر امسال، ۱۷۲۹ نفر در بخش‌های مختلف از جمله صنعت خدمات و زیربنایی مشغول به کار می‌شوند.

معتمدی همچنین در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم بیان داشت: در این ایام عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به صورت آپارتمانی و همچنین ویلایی آغاز خواهد شد و امیدواریم روند اجرای این پروژه با سرعت مطلوبی دنبال شود.

کد خبر 5688970

منبع: mehrnews-5688970

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید