دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اوراق ۳۵ میلیاردی مقبره‌الشعرا به شهرداری تبریز اختصاص یابد

اوراق ۳۵ میلیاردی مقبره‌الشعرا به شهرداری تبریز اختصاص یابد

کد خبر: 7034

تبریز- مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز خواستار تخصیص اعتبار ۳۵ میلیاردی دولتی پروژه فرهنگی گردشگری مقبره‌الشعرا به شهرداری تبریز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منیری‌فر در نهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان، ۳۵ میلیارد تومان به صورت اوراق برای پروژه مقبره‌الشعرا در نظر گرفته شده که این اوراق در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: این مبلغ هنوز به پروژه فرهنگی گردشگری مقبره‌الشعرا تخصیص نیافته و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

منیری‌فری خاطرنشان کرد: المان ورودی مقبره‌الشعرا هنوز طراحی و اجرا نشده و سازه آن نیاز به نورپردازی دارد که با تخصیص این اعتبار، کل نواقص پروژه مذکور تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان عمران شهرداری تبریز صفه شمالی مقبره‌الشعرا را به طول هشت هزار متر کف‌سازی کرده و در ذیل آن دو طبقه اسکلت فلزی برای احداث مراکز فرهنگی نیز ساخته است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز یادآور شد: اگر اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی دولتی به این پروژه تزریق شود، نواقص پروژه رفع و اقدامات بیشتری انجام می‌گیرد.

کد خبر 5683909

منبع: mehrnews-5683909

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید