سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » فعالیت تمامی ادارات اصفهان شنبه ۲۴ دی دور کاری است

فعالیت تمامی ادارات اصفهان شنبه ۲۴ دی دور کاری است

کد خبر: 6752

اصفهان- بنا به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر به مهر گفت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ گردید.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند نمود.

شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف گردیدند نسبت به انجام نظارت‌های لازم و اتخاذ تمهیدات بدین منظور اقدام نمایند

وی تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات به فرمانداران استان محول شده است تا شرکت‌های گاز با بازرسی و نظارت‌های دوره‌ای و مستمر جهت الزام به عدم مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی اعلام و با آنها به صورت جدی برخورد گردد.

کد خبر 5681395

منبع: mehrnews-5681395

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید