دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سارق تحت تعقیب در مشگین‌شهر به دام افتاد

سارق تحت تعقیب در مشگین‌شهر به دام افتاد

کد خبر: 6742

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سارق تحت تعقیب در روستای «حاجی سیف‌لو» شهرستان مشگین شهر به دام ماموران نیروی انتظامی افتاد.

سرهنگ جواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مأموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

وی افزود: طی عملیاتی هوشمندانه سارق تحت تعقیب در روستای «حاجی سیف‌لو» شهرستان مشگین شهر به دام مأموران نیروی انتظامی افتاد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه این سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

سرهنگ تقوی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی افزود: سارق دستگیر شده اقدام به سرقت طلا و گوشی تلفن همراه به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های «کرج» و «سراب» کرده بود.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم با پلیس است، ادامه داد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5681067

منبع: mehrnews-5681067

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید