جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » اعتبارات لازم برای تکمیل استادیوم بناب تخصیص یابد

اعتبارات لازم برای تکمیل استادیوم بناب تخصیص یابد

کد خبر: 6703

بناب- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت تکمیل استادیوم ورزشی بناب گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب باید تخصیص یابد.

عابدین خرم در سفر به شهرستان بناب و در حاشیه بازدید از استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب تا سفر دوم رئیس‌جمهور به استان تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی سپس با بیان اینکه بیش از ۹۳۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و تولیدی در بناب اجرا می‌شود، ادامه داد: این شهرستان یکی از مناطق مهم جنوب استان است و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد.

خرم همچنین درخصوص بیمارستان بناب نیز با تاکید بر اینکه احداث بیمارستان در دست ساخت بناب باید تسریع شود، ادامه داد: تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی بناب برای جنوب استان مهم است.

استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر به شهرستان بناب به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، از چند پروژه عمرانی در این شهرستان هم بازدید و روند اجرایی آنها را ارزیابی کرد.

استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری، بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی در حال ساخت، کنارگذر شرقی بناب و سایت مسکونی طرح نهضت ملی مسکن طرح‌هایی بودند که استاندار آذربایجان شرقی از آنها بازدید کرد.

کد خبر 5680743

منبع: mehrnews-5680743

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید