دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کاهش ۱۶ درصدی فوتی‌های سوانح جاده‌ای در لرستان

کاهش ۱۶ درصدی فوتی‌های سوانح جاده‌ای در لرستان

کد خبر: 6601

خرم‌آباد- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش ۱۶ درصدی فوتی‌های سوانح جاده‌ای در این استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بنر امام خمینی (ره) به اقصی نقاط کشور، سه هزار و ۵۶۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا از استان برای حمل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

وی به عملکرد اداره حمل و نقل مسافر در ۹ ماهه امسال اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تا ۳۱ آذرماه، یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۸۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان جابجا شده که نسبت به سال گذشته شش درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده لرستان، اضافه کرد: در سال جاری به ۸۸ دستگاه مبلغ ۲۱۴ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر پرداخت شده است.

عبدی، تصریح کرد: صدور هزار و شش مورد پروانه عبور برنامه‌های ترافیکی، ثبت ۳۳۰ مورد تخلفات اضافه تناژ، کاهش ۱۶ درصدی فوتی‌های سوانح جاده‌ای استان در جاده‌های روستایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، برگزاری هشت دوره آموزش کارشناسان حمل و نقل شهرستان‌های تابع در خصوص قوانین و ضوابط حوزه ایمنی و ترافیک، بررسی و ثبت تخلفات رانندگان و ارجاع به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ به تعداد ۳۱۹ مورد، از جمله عملکرد اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل در ۹ ماهه امسال است.

کد خبر 5679551

منبع: mehrnews-5679551

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید