شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » پاکسازی ۸۰ درصد از معابر اردبیل

پاکسازی ۸۰ درصد از معابر اردبیل

کد خبر: 6536

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: بالای ۸۰ درصد از خیابان‌ها و معابر سطح شهر اردبیل با تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری بعدازظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت معابر اردبیل اظهار کرد: بالای ۸۰ درصد از خیابان‌ها و معابر سطح شهر اردبیل با تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری و با بهره‌گیری از ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین پاکسازی شد.

وی با بیان اینکه عملیات برفروبی همچنان در تمامی مناطق شهرداری اردبیل تداوم دارد، افزود: از ساعات اولیه بارش برف تمامی نیروهای شهرداری جهت برف‌روبی و پاکسازی معابر سطح شهر پای کار هستند و همچنان معابر اصلی و پرتردد سطح شهر و سایر معابرها نیز در حال پاک‌سازی است.

شهردار اردبیل بیان کرد: تا صبح فردا پاکسازی تمامی خیابان‌ها و معابر اصلی به اتمام می‌رسد و بعد از آن عملیات برف‌روبی کوچه‌ها آغاز می‌شود که در این راستا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برف‌روبی را در زمان کوتاه به اتمام برسانیم و شاهد رضایت شهروندان باشیم.

صفری با اشاره به خرید ۱۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین برف‌روبی طی چند روز گذشته، گفت: همچنان تعداد ماشین‌آلات برف‌روبی جوابگوی نیاز شهر اردبیل به‌هنگام بارش برف نیست برای همین خرید ماشین‌آلات برای سال بعد را نیز در دستور کار داریم.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه مشکلات شهری در برف‌روبی را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند که این سامانه شهرداری اردبیل آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله‌ها و مناطق مختلف شهری است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با توجه به این‌که بارش برف و باران باعث سنگینی و شکسته شدن شاخه درختان شد از شب گذشته نیروهای فضای سبز عملیات برف تکانی درختان سطح شهر را آغاز کردند که نیاز است در این راستا نیز مردم شهرداری را همراهی کنند.

کد خبر 5678868

منبع: mehrnews-5678868

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید