پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کمپ معتادین وزندان‌ مرکزی کرمانشاه میزبان مستند هیچکس منتظرت نیست

کمپ معتادین وزندان‌ مرکزی کرمانشاه میزبان مستند هیچکس منتظرت نیست

کد خبر: 6458

کرمانشاه- کمپ معتادین و زندان‌ مرکزی کرمانشاه در ادامه اکران های مستند اجتماعی حوزه هنری میزبان مستند «هیچکس منتظرت نیست» شدند.

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه‌های انجام شده مستند «هیچکس منتظرت نیست» پرداخت.

وی افزود: همزمان با آغاز اکران مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی، مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی ماهیدشت، کمپ ماده ۱۶ سراب نیلوفر و کانون اصلاح و تربیت برای مددجویان به نمایش درآمد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: مستند سینمایی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده که از ۲۸ آذر تا ۸ دی‌ماه در شهر مشهد روی پرده رفت، از ۱۹ دی اکران خود را در شهر کرمانشاه آغاز کرده است و به مدت یک هفته هر روز سانس ۱۷ در سالن آناهیتا پردیس آزادی نمایش داده می‌شود.

کنجوری ادامه داد: پیش از اکران عمومی این اثر در (بند جوانان) زندان مرکزی کرمانشاه با حضور حمیدرضا پوریانی مدیرکل سازمان زندان‌های استان کرمانشاه و کانون اصلاح و تربیت (بند نسوان) نمایش داده شد و نزدیک به ۲۰۰ مددجو به تماشای اثر نشستند که این اتفاق برای نخستین بار در یکی از زندان‌های کشور رخ داد که با استقبال مددجویان نیز مواجه شد.

وی ادامه داد: همچنین این مستند اجتماعی در کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ سراب نیلوفر که نزدیک به ۶۰۰ مرد آسیب‌دیده در آن نگه داری می‌شوند و مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی ماهیدشت که تنها مددجویان معتاد در آن نگهداری می‌شوند، نمایش داده شد.

کمپ معتادین وزندان‌ مرکزی کرمانشاه میزبان مستند هیچکس منتظرت نیست

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکران در حوزه هنری استان کرمانشاه و برگزاری جلسه نقد و بررسی از دیگر رویدادهایی بود که با حضور افشین آزادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه، استادان دانشگاه، هنرمندان و اصحاب سینما، محسن اسلام‌زاده کارگردان و… در سالن اجتماعات حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

کنجوری در پایان یادآور شد: پخش مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» که به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد، توسط دفتر پخش «رویش» مؤسسه بهمن‌سبز انجام می‌شود.

کد خبر 5678493

منبع: mehrnews-5678493

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید