یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بیش از ۵۵۰۰۰ نفر در کرمانشاه به تماشای آثار سینمایی نشستند

بیش از ۵۵۰۰۰ نفر در کرمانشاه به تماشای آثار سینمایی نشستند

کد خبر: 3446

کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه با اشاره استقبال مخاطبان از آثار سینمایی، گفت: بیش از ۵۵ هزار نفر در کرمانشاه به تماشای آثار سینمایی نشستند.

محمدجواد کنجوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال مخاطبان کرمانشاهی از آثار سینمایی طی سال جاری، اظهار کرد: طی هشت ماهه نخست امسال ۵۵ هزار و ۵۰۱ نفر از اکران آثار سینمایی در سینماهای استان کرمانشاه استفاده کرده‌اند.

وی افزود: میزان فروش سینماهای کرمانشاه بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال بوده است که این میزان فروش افزایشی و بیش از ۲ برابر رشد داشته است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: تعداد فیلم‌های اکران شده در هشت ماهه نخست سال جاری ۴۰ فیلم بوده که از این تعداد پنج فیلم کودک و نوجوان به اکران رسیده است.

کنجوری با اشاره به استقبال مخاطبان از آثار کودک و نوجوان اکران شده طی سال جاری، گفت: ۶ هزار و ۵۷۸ نفر برای فیلم «پسر دلفینی»، ۲ هزار و ۹۰ از «لوپتو»، ۴۸۳ نفر از فیلم «بام بالا» بازدید کرده‌اند که در صدر پرفروش‌ها قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به زمان کم گذشته از اکران انیمیشن «لوپتو» از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و انتظار می‌رود فروش این اثر افزایش پیدا کند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه خطر نشان کرد: طی مدت مشابه سال گذشته تنها ۲۵ هزار و ۴۶۷ نفر به ارزش چهار میلیون و ۲۰۵ هزار ریال بازدید به ثبت رسیده است.

کنجوری با اشاره به اینکه ظرفیت سالن‌های سینما کرمانشاه یک هزار و ۴۰۵ صندلی است، گفت: سینما آزادی ۵۳۶ صندلی، فرهنگ ۶۷۵ صندلی، بیستون ۱۵۰ صندلی و پاز ۴۴ صندلی دارد.

کد خبر 5641788

منبع: mehrnews-5641788

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید