دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۵ پروژه ورزشی استان بوشهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

۱۵ پروژه ورزشی استان بوشهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر: 6429

گناوه- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۴۵ پروژه ناتمام ورزشی در سطح استان بوشهر وجود دارد که با برنامه ریزی انجام شده ۱۵ پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال صالح احمدی عصر دوشنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در دور اول سفر رئیس جمهور در مجموع ۶ طرح ورزشی برای استان بوشهر مصوب شد که ۳۳ پروژه در آنها گنجانده شده است.

مدیرکل اداره و ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اعتبارات مصوب شده برای پروژه‌های ورزشی در دور نخست سفر رئیس جمهور به استان ۹۳ میلیارد تومان بوده است که در سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور ۱۵ میلیارد تومان نیز در قالب متمم به این مبلغ افزوده شد.

وی گفت: این اعتبار متمم برای پروژه‌های ورزشی از جمله سالن هزار و ۵۰۰ نفری بانوان گناوه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به میزان پیشرفت پروژه‌های ورزشی مصوب دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: پروژه‌ها ورزشی مصوب دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

صالح احمدی با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: برنامه‌ها و درخواست‌هایی برای دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر با هماهنگی فرمانداران استان تهیه و پس از جمع بندی اعلام خواهد شد.

۱۵ پروژه ورزشی  استان بوشهر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

وی ادامه داد: اولویت دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه‌های ناتمام است و تلاش می‌شود در مرحله اول این پروژه‌ها تکمیل شود.

وی گفت: ۴۵ پروژه ناتمام ورزشی در سطح استان بوشهر وجود دارد که با برنامه ریزی انجام شده ۱۵ پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

در این آئین از تلاش‌های رحمان عمادی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گناوه قدردانی و کاظم فتحی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

کد خبر 5677733

منبع: mehrnews-5677733

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید