یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » هوای اصفهان مه آلود است/غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد

هوای اصفهان مه آلود است/غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد

کد خبر: 6144

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به مه آلود بودن هوا در بیشتر مناطق استان طی امروز گفت: غلظت آلاینده‌های از فردا شنبه تا اواسط هفته پیش‌رو افزایش می‌یابد .

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از فردا شنبه تا اواسط هفته سکون جوی در استان حاکم می‌شود، اظهار داشت: آسمان اکثر مناطق طی این مدت صاف تا قسمتی ابری و مه رقیق پیش بینی می‌شود ضمن اینکه سکون جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان کاهش کیفیت هوا را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هوای امروز استان اصفهان نیمه ابری و مه آلود است، افزود؛ دمای ۲۴ ساعت آینده استان بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش دارد و بر این اساس بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: بوئین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی همچنین به بارش‌های شبانه روز گذشته تا صبح امروز در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از سمیرم ۱۳ میلیمتر، زرین شهر ۷.۷ میلیمتر، نجف آباد ۶.۸، مبارکه ۶.۶، چوپانان ۶.۳، شهرضا پنج میلیمتر، دهاقان و خوروبیابانک ۵.۱، دولت آباد اصفهان ۴.۶، فرودگاه ۳.۷، کبوتر آباد ۳.۲ و ورزنه ۲.۹ میلیمتر باران و برف بوده و در سایر مناطق استان نیز بارش‌ها کمتر از ۲ میلیمتر ثبت شده است.

کد خبر 5674850

منبع: mehrnews-5674850

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید