شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » سومار دارای بیشترین بارش/بارش برف و باران در کرمانشاه ادامه دارد

سومار دارای بیشترین بارش/بارش برف و باران در کرمانشاه ادامه دارد

کد خبر: 6117

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده گفت: بارش برف و باران در کرمانشاه طی روزهای آینده ادامه دارد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی هرچند موج اصلی از سامانه ناپایدار از جو استان کرمانشاه خارج شده است اما امواج ثانویه این سامانه کماکان تا روز یکشنبه هوای استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: سامانه بارشی مجدداً بارش‌های پراکنده‌ای از باران و برف عمدتاً برای نواحی شمالی استان کرمانشاه در پی خواهند داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش‌ها افزون بر ارتفاعات، گردنه‌ها و نواحی سردسیر ممکن است در مناطق معتدل نیز به شکل رگبار برف مشاهده شود.

دولتشاهی بیان کرد: با توجه به وجود رطوبت در سطوح پایین جو همچنان شرایط برای تشکیل مه به خصوص در اوایل روز و در نواحی کوهستانی و مرطوب فراهم است و تا اوایل هفته آینده، دمای هوا در غالب نقاط استان تغییرات چندانی نخواهد داشت.

وی با اشاره به میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه، گفت: بیشترین بارش‌های طی شبانه روز گذشته برای سومار با ۳۲ میلیمتر، کرندغرب با ۲۸ میلیمتر و ثلاث باباجانی ۲۲.۸ میلیمتر به ثبت رسیده و شهر کرمانشاه نیز دارای ۱۰.۶ میلیمتر بوده است.

کد خبر 5674541

منبع: mehrnews-5674541

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید