دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف شهر هرسین نیازمند توجه جدی است

تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف شهر هرسین نیازمند توجه جدی است

کد خبر: 6048

کرمانشاه- فرماندار هرسین با اشاره به نارضایتی شهروندان از عدم ساماندهی خودروهای نخاله بر گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی در اطراف شهر هرسین نیازمند توجه جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید برزو موسوی چشمه کبودی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پسماند شهرستان هرسین بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های ذی ربط در ارائه راهکارهای مناسب به منظور ساماندهی مکان دفن پسماندهای شهر هرسین تاکید کرد.

وی همچنین خواستار بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، سمن‌ها و بخش خصوصی در پیشبرد اهداف این ستاد به ویژه در تفکیک زباله از مبدا و دفن بهداشتی پسماند شد.

فرماندار هرسین از عدم ساماندهی و برخورد قانونی با خودروهای نخاله انتقاد کرد و گفت: عدم وجود برنامه برای ساماندهی خودروهای نخاله زمینه سو استفاده عده‌ای را در تخلیه پسماندهای ساختمانی و حیوانی در کمربندی‌های شمالی و جنوبی و همچنین جاده‌های روستایی منتهی به شهر هرسین را فراهم کرده است.

موسوی چشمه کبودی تصریح کرد: مکان‌هایی برای تخلیه پسماندها به خودروهای نخاله بر معرفی شده است ولی به دلیل عدم وجود نظارت، پسماندها در اطراف شهر، حاشیه رودخانه‌ها و محدوده زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی تخلیه می‌شود.

فرماندار شهرستان هرسین تاکید کرد: عدم ساماندهی خودروهای نخاله بر باعث نارضایتی شهروندان و فعالان محیط زیست شده است.

وی بیان کرد: مشکلات جانبی تخلیه غیر قانونی نخاله‌های ساختمانی در حاشیه کمربندی‌های این شهر گریبانگیر کشاورزان شده است و از طرفی ممکن است موجب بروز تصادفات جاده‌ای شود.

کد خبر 5673808

منبع: mehrnews-5673808

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید