جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر/خلیج فارس مواج می‌شود

نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر/خلیج فارس مواج می‌شود

کد خبر: 5927

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شدت فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر جمعه خواهد بود و در این مدت خلیج فارس و سواحل مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، از فردا چهارشنبه با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت جمعه، طی این مدت افزایش پوشش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: شدت فعالیت این سامانه از اواخر وقت چهارشنبه تا ظهر جمعه خواهد بود و در این مدت نیز خلیج فارس و سواحل استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: برای ساعات آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، در برخی ساعات مه آلود و از فردا بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد امروز متغیر و از فردا غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج روی دریا با سرعت ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و از فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود..

کد خبر 5672345

منبع: mehrnews-5672345

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید