شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۱۳۹ جواز تأسیس صنعتی در بوشهر صادر شد/ پیش‌بینی اشتغال ۳۷۰۰ نفر

۱۳۹ جواز تأسیس صنعتی در بوشهر صادر شد/ پیش‌بینی اشتغال ۳۷۰۰ نفر

کد خبر: 5776

بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۳۹ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی اشتغال سه هزار و ۷۸۲ نفر در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تولید صنعتی است که برای توسعه این بخش تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۳۹ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی ۴۳ هزار و ۶۲ میلیارد ریال و اشتغال سه هزار و ۷۸۲ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این صنایع در زمینه تولیدات کانی غیر فلزی، محصولات غذایی و آشامیدنی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، تجهیزات حمل و نقل، فعالیت خدمات مهندسی و غیره فعالیت دارند.

صدور ۲۰ پروانه بهره‌برداری

صفوی بیان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری تعداد ۲۰ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۳۵۸ نفر در زمینه تولید تابلو برق فشار قوی، محصولات بتنی غیر مسلح از بتن، ورق و صفحه پلی استایرن، تعمیر و نگهداری شناورهای دریایی و غیره در استان صادر شده است.

وی با اشاره به پیگیری مستمر حل مسائل و مشکلات اجرای طرح‌های صنعتی در استان خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های صنعتی، تا کنون اقدامات متعددی نظیر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این جلسات توانسته بخشی از مشکلات سرمایه گذاران صنعتی که در زمینه زیر ساختی، محیط زیست، تسهیلات بانکی و غیره بوده است را رفع کند.

کد خبر 5670686

منبع: mehrnews-5670686

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید