یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » افزایش بی ضابطه قیمت گوشت قرمز در استان پذیرفتنی نیست

افزایش بی ضابطه قیمت گوشت قرمز در استان پذیرفتنی نیست

کد خبر: 5687

کرمانشاه- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: افزایش بی ضابطه قیمت گوشت قرمز در استان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید محمدی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه با انتقاد از گرانی بی ضابطه قیمت گوشت قرمز در استان نسبت به دیگر استان‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه دامپروری در استان کرمانشاه از وضعیت خوبی برخوردار است اما قیمت گوشت قرمز در استان نسبت به دیگر استان‌ها بالاتر است که هیچ توجیهی ندارد.

وی با تعیین یک مهلت زمانی برای دستگاه‌های مسئول مانند جهاد کشاورزی و صمت، افزود: ظرف مدت ۲ هفته این دستگاه‌ها با همکاری دیگر ارگان‌های ذیربط موظف به تعیین نهایی قیمت گوشت قرمز در استان و کاهش قیمت آن هستند و در جلسات آینده به هیچ عنوان قبول نخواهیم کرد که قیمت این مواد غذایی در کرمانشاه از دیگر استان‌ها بالاتر باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌ها با همکاری بسیج اصناف در استان به منظور کنترل قیمت‌ها شد و تصریح کرد: بسیج اصناف استان کرمانشاه دارای نیروهای توانمند و فعالی در حوزه نظارت است که دستگاه‌ها باید با همکاری آنها به دنبال آرامش و جلوگیری از هر گونه افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار باشند.

کد خبر 5669746

منبع: mehrnews-5669746

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید