شنبه، 29 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تصادفات درون شهری منجر به فوت در خراسان شمالی ۲۴ درصد رشد داشت

تصادفات درون شهری منجر به فوت در خراسان شمالی ۲۴ درصد رشد داشت

کد خبر: 5684

بجنورد- رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۴۲ مورد تصادف فوتی در حوزه درون شهری به وقوع پیوسته که به نسبت سال قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ احمد خندانی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۴ هزار و ۶۶۹ دستگاه خودرو و ۲ هزار و ۴۰۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در سطح استان توقیف و راهی پارکینگ شده اند.

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری ۴۲ مورد تصادف فوتی در حوزه درون شهری به وقوع پیوسته که به نسبت سال قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت متأسفانه ۴۵ نفر بر اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده اند، افزود: تعداد متوفیان حوادث رانندگی درون شهری به نسبت سال قبل ۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی با اشاره به اینکه در همین مدت ۲ هزار و ۷ مورد تصادف جرحی نیز در سطح استان به وقوع پیوسته است، گفت: در اثر وقوع تصادفات جرحی، تعداد ۲ هزار و ۳۸۲ نفر مجروح شده اند که این رقم نیز در مقایسه با سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ خندانی مقدم همچنین به تصادفات خسارتی نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۳ هزار و ۵۵۳ مورد تصادف خسارتی در حوزه درون شهری به وقوع پیوسته که در مقایسه با سال قبل ۶۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

کد خبر 5669733

منبع: mehrnews-5669733

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید