یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » گردهمایی مسئولان امور ایثارگران بنادر کشور برگزار شد

گردهمایی مسئولان امور ایثارگران بنادر کشور برگزار شد

کد خبر: 5652

بوشهر- آیین اختتامیه گردهمایی مسئولان امور ایثارگران بنادر کشور با حضور مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به میزبانی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صبح شنبه در این نشست اظهار کرد: مسئولان امور ایثارگران بنادر کشور سفیران بزرگوارانی هستند که بر گردن همه ملت شریف ایران حق دارند و میزبانی آنان افتخاری ارزشمند برای استان بوشهر است.

محمد شکیبی نسب بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همواره در تلاش است تا در خدمت به جامعه ایثارگران بهترین خدمات ممکن را به آنان ارائه کند که میزبانی از مسئولان امور ایثارگران نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عزت و استقلال ایران عزیز را مرهون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که همواره باید آحاد جامعه قدردان آنان باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: گردهمایی مسئولان امور ایثارگران در بوشهر با حضور مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران فرصتی بود تا راهکارهای ارائه خدماتی شایسته و در خور شأن فرزندان ایثارگران مورد بررسی قرار گیرد.

شکیبی نسب اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع قوانین مربوط به ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های ارزشمندی بود که جامعه هدف را با خدمات این حوزه آشنا کرد.

کد خبر 5669315

منبع: mehrnews-5669315

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید