شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تحقق ۴۳ درصدی مصوبات سفر اول رئیس جمهور در چرداول

تحقق ۴۳ درصدی مصوبات سفر اول رئیس جمهور در چرداول

کد خبر: 5575

ایلام-استاندار ایلام با اشاره به اختصاص ۴۳۳ میلیارد ریال برای شهرستان چرداول، گفت:در حال حاضر ۴۳ درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور در چرداول محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر پنجشنبه در سفر به شهرستان چرداول با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهوری در سطح شهرستان چرداول گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۳ میلیارد ریال برای شهرستان چرداول مصوب شد که این پروژه‌ها در حوزه‌های راه، درمان، برق، گاز، ورزش، فن آوری اطلاعات و … است.

وی در بازدید از پروژه تولید کاغذ سنگی در شهرستان چرداول اظهار داشت: پروژه تولید کاغذ سنگی ظرف سه ماه بیش از ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که این میزان پیشرفت رضایت بخش است.

بهرام ادامه داد: حدود ۹۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای این پروژه مصوب شده است.

استاندار ایلام به پروژه نهضت مسکن ملی گریزی زد و گفت: در حوزه شهری و روستایی ۱۶۵ واحد مسکونی با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های مردم استان ایلام بروکراسی اداری است، تاکید کرد: مدیران با روی باز، حسن خلق و خوشرویی به مردم پاسخگو باشند و درب اتاق مدیران به روی ارباب رجوع باز باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص آسمان آباد، گفت: با پیگیری‌های انجام شده ارتقا آسمان آباد به بخش در مراحل نهایی است و برای جاده آسمان آباد ۱۶ میلیارد تومان در سفر معاون اجرایی رییس جمهور مصوب شده است و هم اکنون این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 5668370

منبع: mehrnews-5668370

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید