دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بهسازی و تعمیر ۳۳ دهنه پل و ابنیه فنی در راه‌های ارتباطی اردبیل

بهسازی و تعمیر ۳۳ دهنه پل و ابنیه فنی در راه‌های ارتباطی اردبیل

کد خبر: 5390

اردبیل- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بهسازی و تعمیر ۳۳ دهنه پل و ابنیه فنی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر آیدین هاشمی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده‌های استان مهمترین اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، اظهار کرد: امسال ۳۳ دهنه پل و ابنیه فنی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان امسال تعمیر، بهسازی و مرمت شد.

وی به حذف و اصلاح ۲۱ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: با تلاش راهداران ۲۱ نقطه حادثه‌خیز استان از جمله مسیرهای اردبیل- سرچم، اردبیل - مشگین‌شهر - گرمی، اردبیل - بیله‌سوار مسیر بابک، اردبیل- آستارا، مشگین‌شهر- اهر و اردبیل- پارس‌آباد اصلاح شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به در دست اجرا بودن ۹ نقطه حادثه‌خیز دیگر افزود: نقاط حادثه خیز جاده‌ها با انجام کار کارشناسی شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود که سه نقطه حادثه خیز دیگر نیز سال آینده با تأمین اعتبار مورد نیاز حذف و اصلاح خواهد شد.

هاشمی حفاظت و نگهداری از راه‌ها را از دیگر اولویت‌های اداره کل راهداری استان اردبیل برشمرد و افزود: با رفع نواقص جاده‌ای، نصب علائم رانندگی، رعایت نقاط ایمنی و ارتقای فرهنگ ترافیک انتظار می‌رود تصادفات رانندگی در راه‌های ارتباطی استان اردبیل کاهش یابد.

وی به اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در رفت و آمد مردم و مسافران در راه‌های ارتباطی استان در فصل زمستان اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در قالب ۴۰۰ نفر نیروی انسانی برای ارائه خدمات زمستانی عازم محورهای مواصلاتی شدند.

کد خبر 5666383

منبع: mehrnews-5666383

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید