پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بیله‌سوار پنجمین شهید گمنام را به آغوش می‌گیرد

بیله‌سوار پنجمین شهید گمنام را به آغوش می‌گیرد

کد خبر: 5251

بیله‌سوار-فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: پنجمین شهید گمنام دفاع مقدس روز سه‌شنبه در روستای گون پاپاق شهرستان بیله‌سوار آرام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری بعدازظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی استقبال از شهید گمنام در شهرستان بیله سوار اظهار کرد: پنجمین شهید گمنام دفاع مقدس روز سه‌شنبه بعد از ظهر رأس ساعت ۱۴ با استقبال مردم در روستای گون پاپاق شهرستان بیله‌سوار آرام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پس از تشییع پیکر شهید گمنام مراسمی برای یادبود در این روستا نیز برگزار خواهد شد، افزود: تشییع پیکر پاک شهید گمنام در بیله سوار فرصت خوبی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بهره‌گیری از لطافت حضور این شهدا است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: درسی که از زندگی شهدا می‌گیریم درس استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و جور دشمنان است که مردم و مسئولین باید این درس بزرگ را از زندگی شهدا سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

اصغری با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه برای استقبال از این شهید گمنام ادامه داد: روز دوشنبه نیز مراسم شبی با شهدا و وداع با شهید گمنام در مسجد جمعه شهر بیله سوار رأس ساعت ۲۰ شب با حضور اهالی مرزدار بیله سوار برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امشب نیز مراسم شبی با شهدا و وداع با شهید گمنام در مسجد صاحب‌الزمان جعفرآباد رأس ساعت ۲۰ شب با حضور اهالی بخش قشلاق دشت جعفرآباد در شهر جعفرآباد برگزار می‌شود.

کد خبر 5664994

منبع: mehrnews-5664994

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید