سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام در اردبیل اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای گمنام در اردبیل اعلام شد

کد خبر: 5330

اردبیل - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا و روز ملی شهدای گمنام محدودیت‌های ترافیکی در ساعات منتهی به مراسم تشییع شهدا اعمال می‌شود.

سیدحجت فتاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی به مناسبت تشییع پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس در روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ملی گرامیداشت شهدای گمنام اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پاسداشت حماسه آفرینی‌های شهدای والامقام گمنام هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ حماسه، جهاد، مقاومت و شهادت مراسم تشییع ۱۰ شهید گمنام در مرکز استان اردبیل در هسته مرکزی تشیع خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ادامه داد: در این راستا از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخه ۶ دی ماه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا اتمام مراسم در معابر منتهی به هسته مرکزی شهر از جمله تقاطع ملت، تقاطع امام حسین، پیرعبدالملک به چهارراه بازار و تقاطع ورزش، تقاطع ملت به چهارراه امام (ره) تقاطع ۱۵ خرداد، ایستگاه سرعین، سه راهی دانش به سمت میدان شریعتی و تمامی معابر فرعی منتهی به هسته مرکزی در حد فاصل چهارراه بازار تا میدان شریعتی محدودیت و ممنوعیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی از عموم همشهریان خواست؛ با احترام به قانون و رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی، بیش از پیش خدمت گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری کنند.

کد خبر 5665607

منبع: mehrnews-5665607

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید