چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » فرهنگ و هنر » مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در اهواز برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در اهواز برگزار شد

کد خبر: 5286

اهواز- مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس که بنا است در یادمان شهدای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به خاک سپرده شود، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس که بنا است فردا (دوشنبه ۵ دی‌ماه ساعت ۱۴) تشییع و در یادمان شهدای این شرکت به خاک سپرده شود، در گیت بوستان اهواز (منازل سازمانی آب و برق) برگزار شد.

مراسم معنوی وداع با پیکر مطهر شهید گمنام از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار و برنامه‌های دمام‌زنی، تلاوت قرآن، نوحه‌خوانی و روضه‌خوانی و زیارت عاشورا به اجرا در آمد.

در این مراسم که با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم و برخی از مسئولان استانی در مسجد قباء گیت بوستان همراه بود، به دلیل ازدحام جمعیت از ساعت‌ها قبل از شروع برنامه، در محوطه بیرونی مسجد نیز تدارک لازم برای عاشقان شهدا مهیا و علاوه بر فضاسازی مذهبی، یک موکب خدمت‌رسانی نیز برپا شد.

وداع با پیکر مطهر شهید در لحظات پایانی که نشانی از جایگاه و اهمیت شهدا در بین مردم است، رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشید و یک فضای معنوی و روحانی را به وجود آورد.

به گزارش مهر، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دوشنبه ۵ دی‌ماه ساعت ۱۴ میزبان مراسم استقبال، تشییع و تدفین یکی از شهیدان والامقام دفاع مقدس در یادمان شهدای این شرکت واقع در اهواز- گلستان- بلوار کارگر شرقی است.

کد خبر 5665191

منبع: mehrnews-5665191

دسته بندی: فرهنگ و هنر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید