جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تجهیز راهداری گرمی برای ارائه خدمات زمستانی

تجهیز راهداری گرمی برای ارائه خدمات زمستانی

کد خبر: 5274

گرمی- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی گفت: ماشین آلات و تجهیزات زمستانی راهداری شهرستان گرمی امسال نسبت به سال گذشته مجهزتر و از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابازاده عصر یکشنبه در مانور زمستانی نیروها، تجهیزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مرزی گرمی اظهار کرد: این مانور با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تأمین امنیت عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه‌های سخت گذر کوهستانی و ایجاد آرامش برای اهالی منطقه و مسافران اجرا شد.

وی افزود: ماشین آلات و تجهیزات زمستانی راهداری شهرستان گرمی امسال نسبت به سال گذشته مجهزتر و از وضعیت آمادگی خوبی برخوردار هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی بیان کرد: امسال ۳ هزار و ۵۰۰ تن نمک و شن برای ارائه خدمات زمستانه خریداری و در راهدارخانه‌های شهرستان گرمی ذخیره شده است.

بابازاده ادامه داد: همچنین طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی با تلاش شبانه روزی بیش از ۴۵ نفر نیرو و ۲۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در دو راهدارخانه مرکزی و لنگان این شهرستان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5665026

منبع: mehrnews-5665026

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید