پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ۵۸ کیلوگرم شیشه در ارومیه کشف شد

۵۸ کیلوگرم شیشه در ارومیه کشف شد

کد خبر: 5267

ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۸ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی از نوع شیشه در بازرسی از ۲ باب منزل مسکونی در ارومیه کشف و یک باند تهیه و توزیع نیز در همین راستا منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انتظامی آذربایجان غربی، سردار رحیم جهانبخش در این زمینه اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت باند تهیه شیشه در یکی از کشورهای همسایه و پخش آن در شهرستان ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمین شناسایی و با کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت که ۵۸ کیلوگرم شیشه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا پنج متهم دستگیر و پنج دستگاه خودرو نیز توقیف شد، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس، افزود: خادمان مردم در انتظامی استان برای ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

کد خبر 5665048

منبع: mehrnews-5665048

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید