چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » الهایی میزان یک شهید دفاع مقدس می شود

الهایی میزان یک شهید دفاع مقدس می شود

کد خبر: 5153

اهواز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شهر الهایی در اهواز میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا مرادحاجتی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که در سالن شهید جهان آرای اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهدای گمنام به حضرت زهرا (س) اقتدا کردند و همزمانی تشییع ۴۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور با ایام فاطمیه (س) رزق مضاعفی است که نصیب ارادتمندان به فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت می‌شود.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل، جلسات متعددی با مناطق و دستگاه‌هایی که میزبان شهدا هستند، برگزار شده و آمادگی نسبی خوبی وجود دارد که حال و هوای خوزستان در ایام فاطمیه شهدایی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن دعوت از همه مردم برای استقبال و بدرقه حضور در این مراسمات گفت: یکی از مناطقی که میزبان شهید گمنام وطن خواهند بود، شهر الهایی است. منطقه‌ای که در مسیر کربلا به سرزمین مواکب و عشاق اباعبدالله الحسین (ع) مشهور است.

سردار مرادحاجتی با اشاره به اهمیت انتقال پیام شهدا عنوان کرد: مراسم مردمی تشییع و تدفین شهدا، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام و آرمان خواهی مردم خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس به کل کشور است.

به گزارش مهر، مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام رأس ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ششم دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهر الهایی برگزار و پیکر مطهر این شهید پس از عزاداری و اقامه نماز توسط عشایر عرب این منطقه، در یادمان ساخته شده به همین منظور تشییع و به آغوش خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 5663576

منبع: mehrnews-5663576

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید