پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » طرح اضطراری فاضلاب اهواز تکمیل شد

طرح اضطراری فاضلاب اهواز تکمیل شد

کد خبر: 5039

اهواز- استاندار خوزستان گفت: طرح شبکه دفع فاضلاب اهواز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد اما بخش عمده طرح اضطراری پروژه که شامل نقاط بحرانی است، تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان بر اقدامات پیشگیرانه در خصوص احتمال وجود سیلاب به ویژه در شمال و مرکز استان تاکید کرد و افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال بارش بالای ۱۰۰ میلی‌متر در برخی مناطق استان وجود دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: اقدامات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در برخی مناطق و آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

خلیلیان با اشاره به وجود آمادگی لازم در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: با توجه به گزارش‌های ارائه شده و اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته همه دستگاه‌ها باید در آماده‌باش کامل باشند تا شاهد مشکلات سال‌های گذشته به ویژه در شهر اهواز نباشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر دستگاه‌ها، فرمانداران، بخشداران و دهیاران نیز به صنایع و کارخانجات بزرگ اعلام شده در شرایط پیش رو امکانات مورد نیاز خود را در حالت آماده‌باش قرار دهند.

خلیلیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تکمیل و اصلاح شبکه دفع فاضلاب اهواز گفت: طرح شبکه دفع فاضلاب اهواز تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد اما بخش عمده طرح اضطراری پروژه که شامل نقاط بحرانی است تکمیل شده و انتظار می‌رود مشکلات نسبت به سال‌های قبل کمتر باشد.

کد خبر 5662641

منبع: mehrnews-5662641

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید