چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تحقق وعده رئیس جمهور /توزیع ۱۱ سری جهیزیه بین مرزنشینان سربیشه

تحقق وعده رئیس جمهور /توزیع ۱۱ سری جهیزیه بین مرزنشینان سربیشه

کد خبر: 4888

بیرجند- فرماندار سربیشه گفت: به دنبال مطالبه جوانان مرزنشین مبنی بر تهیه جهیزیه از رئیس جمهور، در کمتر از یک هفته از سفر هیئت دولت به استان، ۱۱ سری جهیزیه بین مرزنشینان سربیشه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا لکزایی صبح چهارشنبه در حاشیه توزیع ۱۱ سری جهیزیه بین روستاهای مرزی شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، بیان کرد: بازدید از پروژه آبرسانی خوشاب، بازدید از کارگاه اشتغال حوله بافی بانوان مرزی و حضور در جمع مردم لانو از برنامه‌های این مقام مسئول در سربیشه بود.

وی درخواست جهیزیه را یکی از مطالبه‌های جوانان روستاهای مرزی عنوان کرد و گفت: در کمتر از یک هفته با تحقق وعده رئیس جمهور، ۱۱ سری جهیزیه در روستاهای مرزی شهرستان سربیشه توزیع شد.

لکزایی اظهار کرد: هر سری جهیزیه شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون بوده که به ارزشی بالغ از ۳۰ میلیون تومان توزیع شد.

فرماندار سربیشه با اشاره به پروژه آبرسانی خوشاب بیان کرد: این پروژه شامل آبرسانی به ۲۴ روستا در حال اجرا بوده که در فاز اول، عملیات آبرسانی به دو روستای خوشاب و مشوکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در فاز دوم پروژه، آبرسانی به ۱۱ روستا انجام می‌شود که تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد، گفت: همچنین فاز سوم پروژه طی یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 5661488

منبع: mehrnews-5661488

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید