دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تعطیلی واحدهای تولیدی استان سمنان به دلیل بدهی جایز نیست

تعطیلی واحدهای تولیدی استان سمنان به دلیل بدهی جایز نیست

کد خبر: 4671

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تعطیلی واحدهای تولیدی استان به دلیل بدهی جایز نیست، گفت: مدیریت جدی در این خصوص باید صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی غروب یک شنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تعطیلی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی آب، برق و گاز منجر به بروز تبعات متفاوتی می‌شود که جبران آن به سختی امکان پذیر است، ابراز داشت: می‌بایست این سه دستگاه به صورت جدی از انجام این کار برای استان سمنان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه برای پرداخت بدهی واحدهای تولیدی باید مدیریت جدی صورت گیرد، افزود: اگرچه شاهد مساعدت و همکاری خوب دستگاه‌ها و بانک‌ها با واحدهای تولیدی استان سمنان در راستای تقویت بخش تولید و تحقق شعار سال هستیم اما این مهم باید بیش از پیش ارتقا یابد تا رونق و گردش اقتصادی را در این خطه شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مدیریت انرژی را برای فصول مختلف سال ضروری خواند و ابراز داشت: در استان از واحدهای تولیدی، کشاورزی و صنعتی همراهی خوبی را در این زمینه شاهد بودیم که ادامه این روند باعث مدیریت بهتر انرژی به ویژه در بحث گاز با توجه به فصل سرما می‌شود.

صادقی با بیان اینکه تسهیلات خوبی برای واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل استان صورت گرفت و اکثریت آنها توانستند مجدد به چرخه تولید بازگردند، تصریح کرد: با این وجود می‌طلبد تا راستی آزمایی در خصوص تسهیلات پرداختی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای واحدهای دریافتی این تسهیلات در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای تعهد اجرای صنایع تبدیلی مرتبط با بخش کشاورزی استان در شش ماهه نخست سال جاری نیز اقدامات خوبی به انجام رسید، افزود: این مهم نیز در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم و تولیدکنندگان این بخش خواهد رسید.

کد خبر 5658809

منبع: mehrnews-5658809

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید