شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و آبزی‌پروری

صنایع اشتغال‌زا در بوشهر حمایت می‌شوند/توسعه گردشگری و آبزی‌پروری

کد خبر: 4596

بوشهر- استاندار بوشهر از تلاش و پیگیری برای توسعه گردشگری و آبزی‌پروری در استان خبر داد و گفت: صنایع ثروت‌آفرین و اشتغال‌زا در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش مهم ایجاد کارخانه برای تولید ثروت و ایجاد شغل اظهار داشت: توسعه اشتغال از اولویت‌های استان است و مدیریت استان حمایت لازم را از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام می‌دهد.

استاندار بوشهر توسعه مشاغل دانش‌بنیان را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌خواهم از محل دانش و علم و از روی خلاقیت به سمت تولید ثروت بروند تا به ایجاد شغل منجر شود.

وی اضافه کرد: کارآفرینی برای شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تخصیص زمین برای ایجاد کارگاه و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به این قشر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امسال هر سه مورد به تحقق رسیده است.

محمدی زاده با بیان اینکه حمایت ویژه‌ای از کارآفرینی در استان خواهیم داشت افزود: یکی از سرمایه گذاران استان برای تکمیل هتل مجهز و استاندارد، نیازمند تسهیلات بود که با پیگیری انجام شده، پرداخت شد.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید غذای ماهی و میگو در بوشهر خبر داد و گفت: این کارخانه بزرگ با ظرفیت ۱۲ هزار تن در دست ساخت است که تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 5658057

منبع: mehrnews-5658057

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید