پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » ویژه برنامه «عصر خاطره» روایت حبیب در کرمانشاه برگزار شد

ویژه برنامه «عصر خاطره» روایت حبیب در کرمانشاه برگزار شد

کد خبر: 4572

کرمانشاه- ویژه برنامه «عصر خاطره» کاروان روایت حبیب و اختتامیه این رویداد هنری با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه «عصر خاطره» کاروان روایت حبیب و اختتامیه این رویداد هنری بعد از ظهر شنبه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

سرفصل برنامه‌های عصر خاطره با حماسه خوانی «مرشد محمد معجونی» و بیان خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط «حاج عنایت الله گودینی» از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت خاطره گویی بانو «عطیه نظری» دختر شهید مدافع حرم اکبر نظری همرزم و همراه حاج قاسم سلیمانی و قطعه نمایشی «دختران حاج قاسم»، اجرای زنده قطعه موسیقایی «دنیا دلتنگ است» با صدای امیر حقیقت، اکران بسته رسانه‌ای ویژه در خصوص فعالیت‌های چند روزه کاروان روایت حبیب در کرمانشاه، برگزار شد.

نمایشِ فیلم کوتاه سرباز، اجرای قطعه موسیقی با عنوان «دریا دل» تولید شده در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه توسط گروه سرود لاله‌های انقلاب، اجرای نمایش کوتاه با موضوع دفاع مقدس به زبان شعر و موسیقی توسط مالک سراج از هنرمندان تئاتر، تلویزیون و سینما از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

سومین روایت کننده آئین عصر خاطره روایت حبیب «عنایت الله صحرایی» مسئول بازسازی حرمین شریفین در کشور عراق بعهده داشت، بود که زوایای حضور حاج قاسم در بازسازی حرمین را بازگو کرد.

«سید مهدی ابطحی» دبیر کاروان روایت حبیب کشور نیز در سخنانی اظهار کرد: این کاروان به تبیین مکتب سلیمانی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در تهران و ۱۰ استان کشور می‌پردازد.

وی بیان کرد: این کاروان در دل مردم و برای مردم شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی را با زبان هنر بازگو می‌کند و شبکه‌ای از توزیع محصولات هنری است که خیلی وقت‌ها دیده نمی‌شوند اما با حضور در بین اقشار مختلف این آثار هنری معرفی می‌شوند.

کد خبر 5657804

منبع: mehrnews-5657804

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید