شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می شود

بیمارستان میلاد بیرجند ملکی می شود

کد خبر: 4484

بیرجند- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمارستان میلاد بیرجند از حالت هیئت امنایی به ملکی تغییر می‌یابد تا مشکلات موجود رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی عصر جمعه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل تبصره ۱۸ و ۱۶ بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه تعاون، کار و رفاه اقدامات خوبی در استان انجام شده است، اظهار کرد: تعهد اشتغال این استان در سال جاری ۱۱ هزار و ۳۰ نفر بوده که تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۹ فرصت شغلی ثبت و در استان راستی آزمایی شده است.

مرتضوی بیان کرد: طرح‌های اشتغال در دست بررسی، بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای ۱۹ مرکز را راه اندازی و ۱۲۰ کارگاه با ۶۰۰ حرفه آغاز کرده است، گفت: برنامه‌ریزی شده صندوق‌های تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها بالغ ۱۰ هزار شغل در سطح استان ایجاد کنند که تسهیلاتی بسیاری در سطح استان پرداخت شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مطالبه‌های مردم استان در امر درمانی بیان کرد: بیمارستان میلاد بیرجند که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و ۵۰ درصد جامعه کارگری استان را پوشش می‌دهد، تبدیل به بیمارستان ملکی خواهد شد تا مشکل مردم برطرف شود.

کد خبر 5656836

منبع: mehrnews-5656836

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید