شنبه، 8 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی ضروری است

تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی ضروری است

کد خبر: 4439

تبریز-معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی بهترین محل برای ارایه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی و تشییع و تدفین پیکرهای شهدای گمنام در استان، افزود: باید توجه داشت که فضای مجازی بهترین عرصه برای مقابله با تبلیغات منفی دشمنان و تبیین واقعیت‌های انقلاب اسلامی است که باید حداکثر استفاده از آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حضور پیکر مطهر شهدا در شهرها و بخش‌ها، جامعه را به عطر شهادت معطر می‌کند و برکات فراوانی دارد، اظهار داشت: شهدا در طول حیات مبارک خود مایه خیر و برکات زیادی برای ما بودند و نباید اجازه دهیم دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های بی‌نظیر آنان به فراموشی سپرده شود.

محمدی به جایگاه رفیع سردار شهید سلیمانی در نهضت اسلامی اشاره و اضافه کرد: باید تمام تلاش‌ها بر برگزاری شکوهمند سالروز شهادت ایشان معطوف شود.

وی بر لزوم تشریح و تبیین شخصیت شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی این شهید والامقام از جهات گوناگون نظیر ارتباط با خانواده، نحوه تعامل با جوانان، سبک فرماندهی تبیین شود، می‌تواند در تربیت صحیح نسل جدید و الگوسازی برای گام دوم انقلاب بسیار مفید و کارساز باشد.

محمدی با بیان اینکه باید در کنار اجرای برنامه‌های متداول این مناسبت، به موضوع تولید محتوا و شیوه‌های خلاقانه و مبتکرانه نیز توجه شود، دهه بصیرت را بهترین فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی برای عموم مردم و به ویژه جوانان دانست.

وی به ظرفیت بالای هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی برای مشارکت در برنامه‌های دهه بصیرت و تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و افزود: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از مناسب‌ترین زمان‌ها برای استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبی برای روشنگری و تبیین و مأنوس ساختن جوانان با شهدای والامقام کشورمان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 5656280

منبع: mehrnews-5656280

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید