جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » رئیس جمهور با دقت پیگیر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اردبیل است

رئیس جمهور با دقت پیگیر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اردبیل است

کد خبر: 4416

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: شخص رئیس جمهور با دغدغه‌ای جدی پیگیر به اتمام رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است تا مردم استان اردبیل از ثمرات این طرح‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی در اردبیل اظهار کرد: در نشست اخیری که با شخص رئیس جمهور و با هدف ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان اردبیل داشتیم، برنامه تحولی را در حوزه‌های مختلف یادآور شدیم که شخص رئیس جمهور تاکید کردند تا با تأمین منابع و اعتبار مناسب، این طرح‌ها به سرانجام برسند.

وی دغدغه رئیس جمهور را در به ثمر رسیدن طرح‌هایی همچون راه آهن اردبیل – میانه، چهار خطه محورهای مواصلاتی استان اردبیل و تقویت بخش اقتصادی، اشتغال و مسکن را یادآور شد و تصریح کرد: ما نیز سعی کردیم در این دیدار با قدردانی از عنایت دولت در تأمین اعتبار نقدی در دور اول سفرها، از رئیس جمهور دعوت کنیم تا در دور دوم سفر استان اردبیل را در اولویت سفر قرار دهند.

استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با انجام دور دوم سفر رئیس جمهور تا پایان امسال، فرصتی را فراهم کنیم تا از محل اعتبارات و منابع پیش‌بینی شده برای فصل کاری آینده تزریق و جذب این منابع را شاهد باشیم.

عاملی افزود: برنامه تحولی در استان اردبیل با محوریت جبران کمبودها و خلأها به ویژه در حوزه اقتصادی و ارتقای شاخص‌ها انجام شده تا ما زمینه و بستر تحول در استان اردبیل را در دولت سیزدهم فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای همه شهرستان‌ها برنامه تحول اقتصادی و اشتغال تدوین و تهیه شده و قطعاً در بودجه سال آینده و همچنین منابع سفر تلاشمان بر این خواهد بود تا طرح‌های اقتصادی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و خدمات را به سرانجام برسانیم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: با تاکید رئیس جمهور مقرر شد تا در کنار تأمین مانده اعتبارات سفر اول رئیس جمهور از ظرفیت‌های بخش خصوصی و قانونی بودجه نیز برای تأمین اعتبار بیشتر استفاده شود تا طرح‌های زیربنایی همچون راه آهن، راه‌ها، سدها، تأمین آب شرب و سایر پروژه‌ها به سرانجام برسد.

کد خبر 5656250

منبع: mehrnews-5656250

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید