شنبه، 15 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » استان‌ها » کشف ۱۰۱ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۷۷ نفر در خوزستان

کشف ۱۰۱ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۷۷ نفر در خوزستان

کد خبر: 4325

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر گفت: برای ارتقای امنیت عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان به مدت ۴ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح ۱۰۱ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و ۴۶۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه متهمان بازداشت شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی دارد و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

کد خبر 5655117

منبع: mehrnews-5655117

دسته بندی: استان‌ها
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید